Trening brzucha na orbitreku

Trening brzucha na orbitreku

Trening mięśni brzucha to trudne wyzwanie, nawet dla zawodowych sportowców. Zarówno na siłowni, jak i w klubach fitness czy też na wielu stronach i blogach poświęconych trenowaniu znajdziemy mnóstwo poradników, jak trenować mięśnie brzucha i ogólnie jak ćwiczyć, aby pozbyć się tłuszczu z okolicy brzucha. Zwykle polecane są brzuszki oraz ćwiczenia z serii Weidera (sławna szóstka Weidera), jednak nie każdy ma tyle silnej woli i chęci, aby je wykonywać. Poza tym te ćwiczenia są zwykle polecane dla osób, które mają smukły brzuch. Co, jeśli chcemy zrzucić zbędne kilogramy i pozbyć się złogów tłuszczu w okolicy brzucha? Jak zatem przeprowadzić skuteczny i efektywny trening brzucha, aby pozbyć się problematycznej oponki, czyli zbędnej tkanki tłuszczowej, która narasta w okolicach brzucha? Zwykłe ćwiczenia typu brzuszki czy A6W na nic się zdadzą, ale jeżeli posiadasz w domu Orbitrek – już teraz możesz zacząć trening, który prócz ogólnej kondycji, poprawi także wygląd brzucha i ułatwi odchudzanie.

Zanim przejdziemy do porad, jak ćwiczyć brzuch i jak stracić zbędne złogi tłuszczu, które psują nasz wygląd, musimy zwrócić uwagę na zagrożenia, jakie niesie za sobą ogromna tłuszczowa oponka. Osoby, które mają problem z otyłością, chorują znacznie częściej, mają problemy z sercem i układem krążenia (głównie nadciśnienie tętnicze) a także borykają się z wieloma innymi schorzeniami. Sam wzgląd wizualny i estetyczny jest ważny, ale trening brzucha powinien rozpocząć się nie tylko ze względu na chęci poprawy wyglądu, ale także ze względu na zdrowie, którym chcemy cieszyć się jak najdłużej.

 

Trening brzucha – Orbitrek

Po tym krótkim i motywującym wstępie pora przejść do sedna, czyli do treningu brzucha na Orbitreku. Urządzenie to zaliczane jest do kategorii sprzętu ogólnorozwojowego, ale sportowcy i osoby specjalizujące się w fitnessie potwierdzają, że Orbitrek to także doskonałe urządzenie do wykonywania ćwiczeń aerobowych, a takie pozwalają szybciej pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej.

Największą przeszkodą w walce o lepszą figurę i zdrowie jest fakt, że nie ma urządzenia, które skupia się tylko na określonej partii ciała. Zdaniem producenta, to bezpieczne rozwiązanie, gdyż trening powinien rozwijać wszystkie partie ciała. Dlatego trenując na Orbitreku należy przede wszystkim pamiętać o ogólnym rozwoju, a nie wyłącznie o spalaniu tkanki tłuszczowej na brzuchu. Jednak trenerzy zgodnie potwierdzają, że sumienność i ciężki trening po minimum 20-30 minut dziennie sprawi, że tkanka tłuszczowa w okolicy brzucha (a przy okazji także w okolicy ud, bioder i ramion) zacznie się zmniejszać najprędzej. Ważna informacja – podany zakres czasowy dotyczy treningu głównego, nie wlicza się do niego rozgrzewki czy tez wyciszenia, które jest niezbędne podczas treningu na Orbitreku.

Eksperci od treningu radzą także pić dużo wody, ograniczyć spożywanie tłuszczów oraz przede wszystkim sumiennie ćwiczyć, pamiętając o rozgrzewce oraz oczywiście o cykliczności treningów. Wówczas odchudzanie okolic brzucha ćwicząc na Orbitreku będzie o wiele efektywniejsze.

Dodaj komentarz